<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7895323\x26blogName\x3d%D9%87%D9%85%D8%B3%D9%81%D8%B1\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dLIGHT\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://hamsaafar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://hamsaafar.blogspot.com/\x26vt\x3d-7349916076664081182', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




Previous Posts


Links

Favorite Links

Archives

Support By


همسفر

حقیقتِ مجاز

یه زمانی که به وبلاگها سر می زدم و خاطرات روزمره شان را می خواندم به این فکر می کردم که اینها چرا مسائل شخصی شان را با دیگران مطرح می کنند و چرا اینها باید به نظر من جالب بیاد ؟ حتی گاهی اوقات هم سرزنششان می کردم ! اما حالا می بینم این اشتراک طرز زندگی با دیگران و رفتار و مسائل اجتماعی به نوعی به تخلیه عقده های درونی آدم کمک می کنه ، اینکه می بینی در این دنیای مجاز که عین حقیقته کسانی هستند که نوشته هایتان را می خوانند و ابراز عقیده می کنند ، دلداری می دهند و همدردی می کنند و به نوعی به رفع تنهایی تان کمک می کنند جای بسی خوشوقتی است . √ تنهایی آدمها خیلی بزرگ است این حسی است که ممکنه در اوج خوشبختی هم به سراغ آدم بیاد ، این احساس شاید بزرگترین نعمت هم باشه ، که بعضی با همین تنهایی به درجات بالائی رسیده اند ! √ یه زمانی خیلی به سیاست فکر می کردم اما الان وقتی بهش فکر می کنم سردرد می گیرم من هم باید مثل آن دوست به افتادن سیب و جاذبه زمین دلخوش باشم . √ توفیق اجباری رو هنوز ندیدم ولی توفیق اجباری دارم تا کارتون های زیادی رو ببینم مثل مزرعه حیوانات و گربه های اشرافی و مرد عنکبوتی 3 و سفید برفی و سیندرلا و ... √ بنابر احتیاج درگیر خواندن قوانین هستم گرچه حافظه بدی ندارم اما وقتی به این کلمات عربی بی سر و ته بر می خورم ... گیجه می گیرم جالبه که بدونید بعد از سالها که واحد پول ریال شده هنوز تو قوانین از دینار و نخود و ... صحبت به میان می آد ، نمی دونم نمایندگان مجلس برای اصلاح قوانین چرا وقت نمی گذارند ؟ √ تا حالا دیدید آدم بزنه به موتور ؟ برای من هم عجیب بود ! وقتی زد موتور سوار پرت شد پایین ( نکته رو گرفتید ؟ ) √ تو اخبار 20:30 دیروز سه مدل دانشجو نشون دادند که به مناسبت روز دانشجو تجمع کرده بودند : 1- عده ای بودند دختر و پسر جلوی دانشگاه تهران جداگانه دست هم رو گرفته بودند و شعار نبودن آزادی بیان را می دادند که از آنها به عنوان دانشجو نما نام می بردند 2- عده ای دیگر جلوی قوه قضاییه از عناصر ذکور که چفیه و سربند سبز داشتند که معمولا" دانشجویان واقعی هستند 3- عده ای هم به سخنرانی حداد عادل در دانشگاه شریف گوش می دادند و مثل بچه آدم نشسته بودند . √ فکر می کنید چیزی به نام طنز و فیلم کمدی در کشور ما وجود داره ؟ حالا عده ای جمع شده اند و برایش جشن می گیرند به نظر من که واقعا " مسخره اس ! همین گل آقا وقتی فوت کرد یادتونه که چه القاب و چه به به و چه چه ای براش راه انداختند ؟ من منکر هنر کسی نیستم ولی فکر می کنم طنز و شعر و کلا" هنر وقتی بدرد می خوره که در خدمت ملت باشه نه حکومت ! اینها همش در جهت پیشبرد اهداف خاصی کار می کنند ! فکر می کنید واقعا" کسی هست که در این مملکت شما را از ته دل بخندونه ؟؟ حتما می گید احمدی نژاد ! به نظر من در این جشن باید قبل از هر چیز از ایشان تقدیر می شد ! √ کسی می تونه تو خرید نوت بوک کمکم کنه ؟ چه مدلی و چه مارکی با قیمت مناسب ؟

Labels:


Referring Sites

referer referrer referers referrers http_referer
©2004-2012 Hamsaafar - Weblog - All Rights Reserved