<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7895323\x26blogName\x3d%D9%87%D9%85%D8%B3%D9%81%D8%B1\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dLIGHT\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://hamsaafar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://hamsaafar.blogspot.com/\x26vt\x3d-7349916076664081182', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




Previous Posts


Links

Favorite Links

Archives

Support By


همسفر

آسمون آبی نیست

برنامه در شهر چند شب پیش صحنه ای رو نشون می داد که یک 206 سفید از بالای پل پرت شده بود پایین و مادر و دو تا از بچه های کوچکش فوت کرده بودند ظاهرا یک پراید که متعلق به آژانس بوده و تابلوش هم زیر پل افتاده بوده از سمت راست 206 داشته سبقت می گرفته که سپر عقبش به سپر جلوی 206 گیر می کنه و 206 تعادلش رو از دست می ده و بعد از شکستن گارد ریل پل به پایین می افته و راننده پراید هم متواری می شه ... مردمی که تو صحنه بودند با اورژانس تماس می گرفتند و خبری از آمبولانس نبود که البته با مدیر اورژانس که صحبت می کردند می گفت ظرف 12 دقیقه آمبولانس رسیده ولی مردم از زمان وقوع حادثه تا زمان رسیدن اورژانس رو 42 دقیقه عنوان می کردند و بیمارستان مدرس هم که در نزدیکی محل حادثه بود آمبولانس نداشت که مردم دو تا پرستار رو به محل آورده بودند و مدیر بیمارستان هم با پای پیاده به محل اومده بود این در حالی بود که بچه های کوچک راننده داخل اتومبیل در حال جان دادن بودند بی اختیار نظرم به ماشینهای گشت ارشاد جلب شد که روز به روز افزایش پیدا کرده و جدیدا هم گشت تازه ای جهت تذکر به رانندگان بدحجاب و گشتی هم به نام پلیس سفید برای تذکر انضباط اجتماعی به جوانان راه انداخته اند ، این همه سرمایه جهت خرید ماشینهای ون نیروی انتظامی صرف می شه اما بیمارستانها و اورژانس از داشتن آمبولانس برای نجات جان مردم بی بهره اند .

√ تعطیلات 5 روزه ای در راهه و اگر این روزها به آژانس های مسافرتی داخلی و خارجی زنگ بزنید خواهید شنید که تمام تورها پر شده و مردم باحال ایران تمام تورهای دبی – ترکیه – مالزی – هند – چین - مسکو و حتی اروپایی را رزرو کرده اند و حتی هتل های شمال کشور و هر جای دیگر که به ذهنتان خطور کند پیشاپیش اشباع شده است ماشاءاله به مردم پولدار خوش سفر ایران ! جالبه که با هر کی صحبت می کنی از نداشتن و بی پولی و بدبختی و ... گلایه مند هستند ولی نگو پشت پرده چه خبره ؟؟؟

√ کی گفته مردم ایران بی پولند ؟ اتومبیل های لکسوس که هنوز وارد نشده پرطرفدار شده و همین امروز خودم یکیشون رو دیدم این امر ثروت باد آورده عده ای از مردم رو به خوبی نشون می ده ! جالبه که بدونید اتومبیل لکسوس از 84 تا 164 میلیون تومان قیمت داره که حتی از بنز فول آپشن آخرین مدل که حداکثر 130 میلیون تومان قیمت داره گران تره بهرحال حتما با این وضع اقتصادی که به وجود آمده بزودی اتومبیل های فراری و ... هم وارد خواهد شد چون وقتی بعضی ها یک شبه پولدار می شوند قدرت خرید گران تر از این ها هم دارند .

√ شعبه های آژانس های املاک دبی در ایران شروع به کار کردن شعبه های متعدد آن در مرکز خرید میلاد نور در حال فروش ملک به ایرانیها هستند و شما هم اگر می خواهید در سازندگی دبی و خروج ارز از ایران و واریز به حساب عربها اقدام کنید فرصت رو از دست ندهید ، همه جوره دارند از نقدی تا تمام قسط ، بعد هم نروید هی بگویید خلیج فارس ! کنسرتهای خواننده های لوس آنجلسی را هم دردبی از دست ندهید بروید به جای اینکه ایران را بسازید آب به آسیاب دشمن بریزید .

√ آسمون ، روی خونم آبی نیست – شعله چراغ من آبی نیست – دیگه رنگ عاشقی تو نقاشی آبی نیست – توی جوی کوچه مون آب زلال آبی نیست – ما می خوایم آبی باشیم – ما می خوایم عاشق باشیم ...

√ خواهرجان ماشینش رو تو خیابون پارک می کنه و بعد از برگشت می بینه که جا تره و بچه نیست ! بعد از پرس و جو از پلیس پاسخی می گیره که یا دزدینش یا جرثقیل برده !! علم غیب گفته البته ! بهرحال 80 درصد اطمینان پیدا می کنه که جرثقیل بردش البته اتومبیل رو به فاصله کمی از پارکینگ خونه ای پارک کرده بوده و با توجه به اینکه ماشینهای زیادی جلوش پارک بودن و تابلو حمل با جرثقیل هم 10 متر جلوتر بوده که ایشون ندیده بودش ، ولی به علت اینکه جرثقیل جان این ماشین رو می تونسته راحت تر ببره ماشین ایشون رو برده البته یه پارتی کلفت یه روزه از پارکینگ درآوردش بیرون وگرنه ظاهرا باید دوماه خاک می خورد .

√ بچه وقتی بزرگ می شه و کم کم طرز حرف زدنش اصلاح می شه یه کم جذابیت گفتارش برای پدر و مادر کمتر می شه اما آنی من هنوز با بعضی کلماتش ما رو می خندونه ، مثلا به کته استامبولی می گه : کته پلو – به تام وجری می گه : کام و جری – به تخم مرغ می گه : توخه موگ – به برنده می گه : پرنده ، قبلا ها به پرتقال می گفت : پوتکال – به نارنگی می گفت : ناگینی – به دمپایی می گفت : دگون – به حموم می گفت : امون و ...

√ شاید این لینک برای اونهایی که قصد خرید لپ تاپ داشته باشند بدرد بخوره ...

Labels:


Referring Sites

referer referrer referers referrers http_referer
©2004-2012 Hamsaafar - Weblog - All Rights Reserved