<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://draft.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7895323\x26blogName\x3d%D9%87%D9%85%D8%B3%D9%81%D8%B1\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dLIGHT\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://hamsaafar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://hamsaafar.blogspot.com/\x26vt\x3d-7349916076664081182', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




Previous Posts


Links

Favorite Links

Archives

Support By


همسفر

بدو بدو بخاری آخر باره

چند روز پیش تو دلونگی خیابان شریعتی که سه تا شعبه هم تو این خیابون داره بخاری های فن دار برقی کوچیک رومیزی رو دیدم در چهار سایز که روی هم تلنبار شده بودند و بی تفاوت از کنارشان گذشتم و راهی سرچشمه شدم و از این بخاری برقی های دلونگی که بصورت شوفاژ هست رو به اصلاح و به قول فروشندگان برای مکمل رادیاتور منزل به قیمت 110 هزار تومن ابتیاع کردم امروز که در محل کار از مچ دست به پایین یخش وا نمی شد تصمیم گرفتم برم از اون بخاری برقی ها که دیده بودم بخرم وارد مغازه که شدم دخترخانم فروشنده گفت بفرمایید ! گفتم از این بخاری های فن دارتون می خواستم که گفت : تموم شده ! یعنی همه مدل هاش و اون باری که روی هم تلنبار کرده بودند رو فروخته بودند !!! بعدش رفتم فروشگاه پایین تر تقریبا" سر همت ، خیلی شلوغ بود و یک مدلش رو فقط داشت و مردم پشت سر هم صف وایستاده بودند برای خریدش !! بد تر از نونوایی بود از اون ور رفتم تو صف صندوق برای پرداخت بعد از 10 دقیقه نوبتم رسید و 58 هزار تومن دادم برای دوتا از اون بخاری ها که خریده بودم الان هم که امتحانش کردم چیز جالبی به نظرم اومد اندازه کف دسته و گرمای فوق العاده ای داره و وقتی داشتم از فروشگاه خارج می شدم متوجه شدم که از اون نوع بخاری تموم شده و من خوشحال از این فتح بزرگ به سوی خونه حرکت کردم . √ دوستی می گفت : این همه نیروهای بسیج پرورش داده اند و بهش افتخار هم می کنند اما این بسیج ظاهرا" فقط برای کتک زدن مردم بدرد می خورند ، تو این روزهای برفی باید می آوردنشون و ازشون در رفت و روب برفها استفاده می کردند این همه پیاده روهای خراب و افراد مسنی که اگر یه لیز بخورند و خدای نکرده لگنی ازشون بشکنه تا آخر عمرشون خونه نشین می شن . √ شاید خیلی ها در سیاست حاکمین ایران واموندند که اینها واقعا" مادرزادی زاده شده اند تا ده ها سال شاید قرنها حکومت کنند !! نمونه اش این فیلم ساختگی حمله دو شناور تندرو سپاه به دو ناو آمریکایی که سر و صدای زیادی به پا کرد حالا بگید شیطان بزرگ کیه ؟ √ کسی که برای خرید نوت بوک به من کمک نکرد !! اما من بزودی اطلاعات جامعی رو براتون خواهم نوشت ... √ چند تا SMS مرتبط و غیر مرتبط به این روزها رو براتون می نویسم شاید گل لبخند رو روی لباتون بیاره : 1- به علت قطعی گاز ، جهنم تا اطلاع ثانوی تعطیله ، مومنین هر کاری دلشون می خواد بکنن ... 2- فقط با روشن کردن یک بخاری اضافی شما هم در تعطیلی مدارس ، دانشگاهها و ادارات سهیم باشید ( هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم ) 3- با توجه به تعطیلی های اخیر بابت برف و باران و خانه نشینی مردها ، سازمان ثبت احوال نسبت به افزایش جمعیت هشدار داد . 4- شنیدید بابانوئل اومده تهران ؟ گرفتنش .... چون شلوارش تو چکمه اش بوده . 5- عید برف بر شما مبارک ... با توجه به مسدود شدن راههای خروجی قزوین و گیرافتادن 7 هزار مسافر امروز در قزوین عید اعلام شده است . 6- به دلیل بارش شدید برف و یخبندان و مصادف شدن با ایام محرم و دهه فجر و در انتها عید نوروز مملکت تا اردیبهشت تعطیل است . 7- لره می خواست بره خواستگاری ، داماد قبل از رفتن به خانواده اش گفت : اگر خانواده عروس زرزر کرد هیچ کس حق ... خوردن نداره جز آقام . 8- به سلامتی دیوار نه واسه بلندیش ، واسه اینکه هر مرد و نامردی بهش تکیه می کنه – به سلامتی کلاغ نه برای سیاهیش ، برای یک رنگیش – به سلامتی کرم خاکی ، نه برای کرم بودنش ، به خاطر خاکی بودنش – به سلامتی گاو ، چون نگفت من ، گفت ما و به سلامتی ما که دوست داشتن یادمون نرفته و هنوز به یاد رفقاییم .

بعد نوشت :

1- دیشب تو اخبار تلویزیون با مدیر فروشگاه شهروند که یه آقای کچل موفرفری بود در خصوص پودر ماشین لباسشوئی مصاحبه می کردند که ایشان فرمایش می کردند که ما با کارخانه های سازنده پودر قرارداد بستیم و در حال حاضر پودر ماشین در فروشگاه به وفور موجود است امروز که حوالی میدان آرژانتین بودم سری هم به اون فروشگاه زدم و در قفسه مربوط به پودر حتی یک عدد هم موجود نبود !!! حتی پودرهای خارجی هم تمام شده بود !! خلاصه کار ما شده گوش دادن به دروغهای اینها !!

2- گوشت و مرغ و نون هم که وضعشون از پودر خرابتره !! صفهای طویل نانوایی هم در گوشه کنار شهر به چشم می خوره و علت اصلی اش هم همین سرما و عدم مدیریت صحیح در وضعیت بحرانی است .

3- بیمار سکته مغزی ما امروز حالش بهتر بود !! ظاهرا" صبح که از خواب پاشده و مادرخانم رو بالا سرش دیده اینطور که نقل قول می کنند گفته من رامین و می خوام و چشمهاش هم اشک آلود شده گرچه نسبت من با ایشون سببی از درجه دوم هست ! من هم راه افتادم رفتم ملاقاتش و چون ساعت ملاقات تموم شده بود نگهبان نمی خواست من رو راه بده اما بالاخره کوتاه اومد بیمار ما به سختی حرف می زد ظاهرا" سکته روی اعصاب حرکتی اش اثر گذاشته بود و یک طرف بدنش رو از کار انداخته بود البته فیزیوتراپی رو شروع کردند و امیدوارم به حالت طبیعی اش برگرده ، چون حرف زدن زیاد خسته اش می کنه و آدم شوخی هم هست به من گفت که علائم مورس رو براش بنویسم تا با ضربه خواسته هاش رو به اطرافیانش بیان کنه ، ان شاءاله همیشه سالم باشید و قدر سلامتی تون رو بدونید ...

Labels:


Referring Sites

referer referrer referers referrers http_referer
©2004-2012 Hamsaafar - Weblog - All Rights Reserved