<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7895323\x26blogName\x3d%D9%87%D9%85%D8%B3%D9%81%D8%B1\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dLIGHT\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://hamsaafar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://hamsaafar.blogspot.com/\x26vt\x3d-7349916076664081182', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




Previous Posts


Links

Favorite Links

Archives

Support By


همسفر

می خواهم زنده بمانم

پیرو مطالب قبلی به علت ادامه درد قفسه سینه و تنگی نفس و طپش قلب و احساس خفگی و فشار بالا و هر چی که فکرش رو بکنید راهی مطب متخصص قلب شدم ، ساعت 5/3 بعد از ظهر در مطب دکتری بودم که منشی اش همون اول بسم اله گفت چون وقت نگرفتی باید چهار پنج ساعت بشینی و ما هم که مجبور بودیم گفتیم خیلی لطف می کنید !! 15 هزار تومن بابت ویزیت و نوار قلب گرفت و ما در اتاق انتظار منتظر دکتر شدیم که قرار بود ساعت 5 بیاید آنی هم داخل مطب ورجه وورجه می کرد ساعت 4 بود که صدا کردند برای نوار قلب رفتم تو اتاق و خانم جوانی نوار قلب وفشار رو گرفت 12 روی 9 بود نوار هم نقاشی عجیب غریبی داشت که نشان از ماوقع خطرناکی می داد طپش قلب بالای 100 بود و طبق نظر پرستار احتیاج به اکو هم داشتم ساعت حدود 5/5 بود که دکتر اومد و مریض های وقتی اش رو که از دوماه پیش رزرو کرده بودند رو به ترتیب ویزیت کرد حدود ساعت 7 منشی نامردی نکرد و زودتر از چهار ساعت ما رو فرستاد تو دکتر تا نوار قلب رو دید چشماش گرد شد و گفت وقت داری باید اکو بکنی برو به منشی بگو و آماده شو تا به منشی گفتم : گفت شصت هزار تومن می شه و تقدیم کردم ، رفتم تو اتاق اکو دکتر 5 دقیقه بعد اومد و بعد از یه کم ژل مالی کارش رو شروع کرد !! بهر حال دوباره رفتم تو اتاق دکتر و دکتر دو سه مدل قرص نوشت و چون نتونسته بود تشخیص بده که چی به چیه ؟ چند تا آزمایش نوشت که یکیش مربوط به تیروئید بود !! امروز رفتم آزمایشگاه و سه شیشه پر ازم خون گرفتند و من در هنگام خون دادن احساس می کردم دارم قیلی ویلی می رم و اگر اون آبنبات نسکافه ای همسر جان نبود همونجا دراز شده بودم حالا باید منتظر باشم ببینم این نتیجه که گفتند شنبه می دهند به کجا می رسد ؟!!!

√ فصل مالیات فرا رسیده و اداره مالیات هم فقط مالیاتش رو می گیره بدون اینکه خدمتی در قبالش به مردم و مالیات دهندگان ارائه کند .

√ جام ملتهای اروپا رو تا ساعت یک نیمه شب و بعضی اوقات از کانال ARD و ZDF تا 2 شب دنبال می کنم چون این کانال پشت صحنه و خوشحالی تیم برنده و تماشاگران رو تا نیم ساعت بعد از بازی نشون می ده به نظر من بهترین بازی تا حالا بازی ترکیه با چک و کرواسی بوده .

√ می گن اون قاضی فلان کار و کرده ، 2 تا نماینده مجلس مساله اخلاقی داشتن رفتن زندان ، معاونت دانشجویی دانشگاه زنجان هم که دیگه معروف شده ، دانشگاه تربیت معلم هم که اونطوری شده ، اینها که دارند اینطوری زیر آب هم رو می زنند فکر کنم تا چند وقت دیگه آبرویی برای هیچ کدومشون باقی نمونه ...

√ آنی گفت : یکی از مربیاش به نام سمیراجون شوهر کرده ! ازش پرسیدیم تو می دونی شوهر چی هست اصلا" ؟ گفت آره که می دونم ، یعنی زندگی کردن ...

√ از این بازیهای اینترنتی اصلا" خوشم نمی یاد ولی به دعوت فرناز اولین و آخرین بازی رو انجام می دم : بازیگران ایرانی مورد علاقه من بهروز وثوقی و عزت اله انتظامی و گوگوش و نیکی کریمی و فاطمه گودرزی هستند گلشیفته و شقایق فراهانی رو هم دوست دارم خارجی ها هم مل گیبسون و نیکلاس کیج و نیکول کیدمن هستند فیلمهای ایرانی مورد علاقه من می خواهم زنده بمانم و ضیافت و سنتوری و خارجیها بربادرفته و میهن پرست و شوتر و کارگردانهای ایرانی ایرج قادری و داریوش مهرجوئی و مسعود کیمیایی و خارجی مل گیبسون است هیچ کسی رو هم به بازی دعوت نمی کنم ولی هر کسی دوست داشت نظرش رو بنویسه که از چی و کی خوشش می یاد !

Labels: ,


Referring Sites

referer referrer referers referrers http_referer
©2004-2012 Hamsaafar - Weblog - All Rights Reserved