<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7895323\x26blogName\x3d%D9%87%D9%85%D8%B3%D9%81%D8%B1\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dLIGHT\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://hamsaafar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://hamsaafar.blogspot.com/\x26vt\x3d-7349916076664081182', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




Previous Posts


Links

Favorite Links

Archives

Support By


همسفر

امان امان

تا چند وقت پیش از سرما می نالیدیم حالا این گرما نفسمان رو بریده دمای هوا رسما 41 درجه اعلام می شه یعنی همون دمایی که تو بندرعباس و ماهشهر هست روزنامه نوشته بود ماندن در گرما بیشتر از 15 دقیقه برای کودکان و افراد مسن و بیشتر از یک ساعت برای افراد قوی تر سبب گرمازدگی می شه .

√ چند روز پیش رفتم پشت بام به کولر سر بزنم قفل در رو باز کردم و داشتم کولر رو نگاه می کردم که یهو یه جوان لخت حدود 40 ساله که تا حالا ندیده بودمش از جاش پرید و سلامی کرد و برگشت سر جاش روی یه ملحفه سفید دراز کشید ظاهرا " داشت حمام آفتاب می گرفت بعدا " فهمیدم که میهمان یکی از واحدهاست و تازه از خارج اومده !!

√ تحول اقتصادی به نظر شما میسره ؟ شاید اگر معجزه ای رخ بده و اگر منفعت نفت روزی به مردم برسه ! به نظر این تحول اگر برای ما مردم عادی بدرد بخور نباشه حتما" برای بعضی اشخاص خاص که یک شبه متحول می شوند میسر خواهد بود .

√ اسرائیل اجساد دو تن از سربازانش را با اجساد دویست تن ازسربازان حزب اله و پنج اسیر که در جنگ سی و سه روزه به وقوع پیوسته بود مبادله کرد آنچه این روزها در بوق و کرنا کرده اند این است که از این مبادله به عنوان پیروزی برای حزب اله نام برده می شود ، اینکه نیرویی اجساد دویست کشته را تحویل بگیرد و بعد برای پنج نفر اسیر آزاد شده جشن بگیرند به نظر غیرقابل تصور می آید گرچه مسلمانان شکست هم که می خورند آن را پیروزی می نامند و آرمان هایشان را فدای جان هزاران انسانهای بی گناه می کنند اما بهتر است شکست را قبول کرد و تنها از آن مقدمه ای برای پیروزی های آتی استفاده کرد وگرنه به نظر این ، نشان دهنده قوت و صلابت یک جمعیتی است که جسد دو سربازش را با تعداد کثیری اسیر و کشته مبادله می کند نه غیر از آن .

√ تعطیلات سه روزه هم به پایان رسید ، این بار استراحت در خونه و نرفتن به این گونه سفرها که با اعمال شاقه و ترافیک سنگین راهها همراه است را ترجیح دادم با افزایش جمعیت که اینطور که می گویند تا سال 1400 به مرز صد میلیون نفر می رسه خدا به داد نسلهای بعدی برسه .

√ آب نمای موزیکال پارک ملت رو هنوز ندیدم اما از کنارپارک ملت و خیابان ولیعصر که رد می شوم سیل اتومبیلها که پارک شده جلب توجه می کنه شهردار تهران که جزو ده شهردار برتر جهان معرفی شده ظاهرا" داره یه کارهایی برای شهر انجام می ده البته اگر مثل کرباسچی زیرآبش رو نزنند .

√ دوست قدیمی ام تمام سرمایه ای رو که جمع کرده بود ، داد و یکماه دور اروپا رو گشت ! به نظر جهانگردی مقوله مناسبی برای رفع دغدغه های ما باشه ، اگر توان مالی اجازه بده حداقل داشتن یک سفر خارجی در سال و در اوضاع و احوال کنونی کمی از عقده های درونی مان خواهد کاست .
√ فروختن تیمهای تهرانی به شهرستانها برای خودش داستانی شده دادن امتیاز پاس به همدان آغاز راه بود و امسال فروختن صباباتری به قم و جالب تر از همه فروختن پیکان به قزوین است ظاهرا قزوینی ها جز پی کان به تیم دیگری علاقه مند نبودند !!
√ کلاس اسکیت آنی تموم شد تا حدودی راه افتاده و مرحله مبتدی رو پشت سر گذاشته .

Labels: ,


Referring Sites

referer referrer referers referrers http_referer
©2004-2012 Hamsaafar - Weblog - All Rights Reserved